malinellen.blogg.se

Ajajaj

Publicerad 2013-11-09 01:13:48 i Allmänt,

Efter inbrottet gav jag upp bloggandet totalt. Ingen dator, mobil eller kamera... var inte sa sugen pa sitta pa jobbet och blogga, och hur kul ar en blogg med bara text? 
 
Sen visste jag vall inte heller vad jag skulle skiva riktigt.
 
Idag blev jag sugen pa att kika in har igen och skriva lite! Det ar precis sa jag vill ha det. Skriva precis nar jag kanner for det, men aldrig annars.
 
Idag tog Sebbe flyget fran Barca norrut. Han tar sig inte hela vagen hem till Lund riktigt annu utan gor en mellanlandning i Luxenburg. Igar hade vi 2 manaders jubeleum har och det ar saklart blandade kanslor just nu. Jag alskar att vara har, vi har firat 2 manader, vi har haft massa fina besokare har och vi far en till nasta vecka, samtidigt ar det valdigt trakigt att bli lamnad... Sebbe akte hem idag och aven Jamme och Jensan har akt hem (fast igar).
 
Sa nu sitter jag och Landih har ensamma i lagenheten. Efter jobbet sags vi pa placa Espanya, sen gick vi och kollade pa ·"den magiska fontanen". Kanske inte sa himla magisk dock... Annu mindre magiska blev bilderna vi forsokte ta med vara megasottiga kameror. Resten av kvallen har i hyllat Idol-Jens for hans underbara latval, klader och kanske allra bast: hans "sugande blick".
Eftersom Sebbe styr stegen mot kallare bredgrader sa har jag och Landahl hittat en ny pojke som kan dela hyran med oss. Pa sondag flyttar han in. Var hogsta forvantning ar pa hans musiksmak, vi hoppas att han ska langa top-latar till oss! (Jamme har ju skott det hittils men eftersom han har akt hem behover vi nagon ny! (I slutet fick han dock lite for stor karlek til jullatar... "Var julskinka har rymt", "driving hime from christmas" mm)). 
 
Nu ska vi kika lite idol men jag aterkommer nog till bloggen lite oftare an md en manads intervaller i fortsattningen :)
Adios amigos! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela