malinellen.blogg.se

Highlights

Publicerad 2013-11-21 16:10:00 i Allmänt,

Toppar och dalar har man ju alltid i sin vardag. Tänkte ägna detta inlägg åt guldkanterna i vardagen.
 
Idag:
Teamleadern viskade just i mitt öra: "tack vare gårdagens prestation bjuder mathem på pizza till lunch idag". (jag jobbar alltså för mathem) Huuuuuuur nice??
 
Igår:
Landahl och jag hade planerat spa-kväll istället stötte jag under mitt jobb-slö-surfande på ett facebook evenemang som bjöd in till gratis middag + fri bar på klubben Shoko . Min plånbok blev väldans nöjd när jag fyllde magen och släckte törsten utan att bränna en spänn.
 
Lördags: (kanske ingen direkt high-light men kul ändå)
Hade filmkväll med ostchips. Filmen spelades upp på en iphone3, och skärmen gick inte ens att luta= filmrutan var ca: 5x3cm. Gjorde det någonting? Nix. Otroligt hur o-kräsen man kan blir av att inte ha tillgång till alla sina vanliga teknik-prylar. Tyckte att skoldatorn var liten att kolla film/serier på. Rena rama hemmabion jämfört med detta!
 
Inatt:
Fick snurra, bugga och skoja till gamla klassiker. Ravedans är underbart men "pardans" till oldies är fan hur kul som helst det med!
 
Idag:
Pizza om 2 minuter. Så. Fucking. Nöjd.
 
Ett par veckor sen:
Kom hem dödstrött efter jobbet och möts av tre glada grabbar som har städat hela lägenheten (den var katastrof efter Kajsa-Olle-Isak-Vigge-besöket), dukat bordet och lagat mat.
Baconlindad fläskfilé
Sparris
Potatisgratäng (Krämig potatisgratäng stog i sökfältet på datorn)
Gräddsås
Sallad

Goa grabbar <3
 
 
Nu:
Bästa duon. Bästa underhållningen mellan samtalen.
http://www.youtube.com/watch?v=T6hmWfBnzIo
 
Förra söndagen:
Landahl hittade en ny pyamas.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela