malinellen.blogg.se

och så min version

Publicerad 2013-11-13 18:49:00 i Allmänt,

Kajsas film i all ära, men riktigt alla godbitar lyckades hon inte fånga. Därför får jag göra ett litet kompliteringsinlägg!
 
Något som tråkgt nog inte fångdes av en enda kamera är besökarnas entré i lägenheten. Jag gick runt med ansiktsmask endast klädd i linne och trosor. Till att börja med översakade Kajsa oss genom att trampa in en bra stund innan vi trodde hon skulle komma, efter henne kom en ännu större översakning. Isak och Oliver klev också in i hallen till min och Landahl stora förvåning och glädje. 
 
Med det rullade en galen och rolig vecka igång. Som en stor känslokarusell skulle jag beskriva det. Tårar, skratt, jobb och fest i en enda rolig röra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela