malinellen.blogg.se

Kameraproblem

Publicerad 2013-09-29 21:40:10 i Allmänt,

Måste göra något åt mitt kameraproblem! Sjukt tråkigt att inte kuna fota någonting av Barca... Finns så mycket fint och roligt som jag gärna hade visat er/ haft kvar som minnen (kan ju inte riktigt lita på mitt eget minne -guldfisk).
Som häromdagen när jag gick hem från jobbet var det värsta dans sammankomsten vid stranden. Ett hundratal människor i alla åldrar som gick all in för någon slags pardans, de hoppade och skuttade runt runt. Ett live-band spelade musik och en stor publik klappade i takt med musiken och dansarnas steg..
Några minuter från oss är ett tivoli uppbyggt och i morse när jag skyndade mot jobbet blev jag vettskrämd av ett dundrande kanonskott. Runt hörnet överanskades jag åter igen, denna gång av två clowner vanrandes på styltor. De bar hindar fulla med godis som de kastade omkring sig. På marken krälade barn runt och roffade åt sig allt de kunde nå åt.
Några hundra meter bort från oss har två hela kvarter blivit förvandlade med glitter och glamour. En scen har de också klämt in och där har det varit koncert varje kväll i en vecka. 
Allt detta hade varit så mycket roligare att ha på bild, så jag ska undersöka möjligheterna att laga mobilkameran alternativt köpa en enklare kamera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela